Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Saturday, October 30, 2010

Perkhidmatan Pilihan Raya

Ni satu lagi isu yang selalu wujud time dekat dengan election. Isunya adalah isu kebajikan. Di DUN Galas contohnya. Kenapa bila dekat dengan election baru ada situasi orang nak ambil berat pasal orang. Contohnya, time ni la baru ada sesetengan parti nak bawak doctor pergi umah orang sakit kt kawasan tu. Okay.. Macam ni.. Katakanlah pak cik ni sebagai Pak Seman. Pak Seman ni dah lama sakit. Pemberita pulak highlightkan 

“ Selepas beberapa lama menderita dan sukar untuk mendapatkan rawatan, hari ini, buat pertama kalinya Pak Seman dapat menjalani pemeriksaan kesihatannya di rumah, apabila sekumpulan pasukan perubatan pergi ke rumahnya ”.

Ironinya, kumpulan kesihatan tersebut dibawa oleh sayap UMNO dan UMNO ini pula adalah merupakan penyandang kerusi di DUN Galas. Maka, sepanjang memerintah di Galas, kenapa ia tidak boleh menyediakan perkhidmatan tersebut, even bukan tiap 2,3 hari sekali, seminggu or 2 minggu sekali pun takpe. Moralnya, semuanya hanya untuk meraih undi dan bukannya berdasarkan keikhlasan untuk memberi khidmat kepada rakyat.


2 comments:

Unknown said...

gua sokong lu...broooo

Penggoreng said...

hahaha sebab tu gua ckp cmtu beb.. barang nyata..

Share |