Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Monday, November 8, 2010

Air Asia Booking System

Ni pasal nak book tiket. Aku heran la dengan AirAsia ni. Part booking tiket la fasa yang paling malas aku nk hadapi kalu dengan AirAsia ni. Okey.. Lupekan pasal kebizian websitenye. Prob tu sume dah tau. Yang satu lagi ni. Yang buat aku hangin. Bila sampai part nk submit payment. Part ni mesti ada je statement ckp kite double click la. Okey, sebelum tu die ada pesan yang double click or click pape yang boleh menghalang proses payment tu. Ok fine. Tapi bila click je situ mesti jadi jugak cmni. Kalu yang ok tu, ok la.. Go on.. Tapi yang senasib dengan aku ni and aku rasa ramai yang senasib or pernah lalui benda cam aku lalui ni. Click sekali je tapi keluar statement ckp kita double click. Hampehhh... Hilang mood nk book tiket time tu. Buat la payment system yang effective sikit. Asyik nk kena ulang step same and silap buat ter'book' 2 tiket. Melayang terus bajet..            
                                                                                                        

No comments:

Share |