Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Tuesday, November 16, 2010

Entry Sebelum Raya

Aku rasa ni minggu ni blog aku ni jadi blog hari raya yang tak beraya. Nak raya apanya aku tak balik kmpung. Memang lain rasanya 1st time tak beraya kt umah setelah 23 tahun sebelum ni beraya kt umah. Haa tu saje nk bagi hint umur aku hahaha.. Pape pun bagi aku benda ni tak jadi hal lah. Aku rasa bagi korang pun ada yang sesetengah ok je. Tapi bagi sesetengan yang lain, mungkin tak boleh beraya kalu bukan dengan famili. Pastu mula la nk sebak la.. Nak asyik call family la.. Die tak sedar mak bapak dia bercakap phone sambil duk tengah pegang tali lembu kerbau nak heret g sembelih. Hishh manje betol. Rilex la. Biasanya pompuan la ni hihihi..

Tapi takpe. Sebenarnya ada hikmah di sebalik semua ni. Kalu asyik beraya dengan family nanti kadang-kadang sesetengah tu tak dapat menikmati rasa adanya family. Maksudnya, bila setiap masa duk dengan family, kita jadi macam tak menghargai dorang. Bila dah tak bersama baru la rasa nak meleleh dengan dorang. Betul tak? Hehehe..


No comments:

Share |