Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Sunday, November 7, 2010

My Journey

Sepeninggalan aku bermula 1 Nov lepas, ada beberapa benda yang aku tertiggal sama. Pertama, hal berkaitan by election di Dun Galas dan Parlimen Batu Sapi (Lembu.. Ahakss..). Kedua-dua election tu dimenangi oleh BN. Jauh lari daripada sangkaan member2 aku. Tetapi.. Tetapiii.. Di sini ingin ku coretkan apa benda yang aku dapat disebalik ketertinggalan aku dalam hal-hal ilmiah (at least dalam konteks pemikiran dan interest aku)tersebut a.k.a. sepanjang bergelandangan ke KL sekejap.. Tu la bendanya..

Ni boarding pass aku. Gila 1st time nek flight awal-awal pagi. mengantuk gila babes ah..



Ni la peneman aku ke hulu ke hilir. Serius selesa giler bawak benda ni je g jalan-jalan tanpa bawak banyak barang. baju 2,3 helai sudahhhh..



Perjalanan aku kemudian diteruskan ke bandaraya KeyEl haha.. G KL Sentral dulu cari haluan. Standard la sebelum nek komuter. Next.. SERDANG alias Kantan Court.



Haaa ni view dari "tempat penginapan" aku haha. Best suasana kt situ o0o0oo..



Ni plak bila dah nak balik. Masuk cuci mata jap kt kedai-kedai kt airport. Saje usha2.. bukan beli pon.. Usap2 je haha..



Ni pun..



Haa ni jugakk..



Serius luggage kt sini smart2 and murah-murah..



Ehemmmm...



Ni bermula la perjalanan kembali ke Kuching aku.. Malas giler..



Ni orang lain bukan aku la.. Aku lagi sempoi n smart hahaha
Satu lagi citer yang boleh tahan telah membuatka aku cuak ialah time aku nk check in. Lega aku sebab time aku try untuk self check in kt kiosk, asyik cancel je. Ingat aku tersilap book dah haha.



Then, lagi satu hal, tengok betol-betol. Flight aku sepatutnya pkol3.25 petang tapi bila masuk kabin, lebih kurang 1jam aku duk tersengguk-sengguk dalam tu tp flght tak gerak-gerak. Ada prob. Giler bosan..



Akhirnya bila sampai di Kuching, dah menjelang malam dah...



No comments:

Share |