Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Monday, November 15, 2010

Raya Haji Dah Dekat

Giler.. Atas dasar kesuntukan masa dan kekangan-kekangan yang lain, terpaksa la aku tulis entry ni tengah-tengah malam buta nih. Skang ni mood raya haji dah makin 'menimbul'. Buka lucah tu k. Bile sebut 'menimbul' tu aku maksudkan 'meningkat'. Bukan menimbul benda yang tak nampak tu. Hishhh. Okeh. Then, yang sedehnya raya haji tahun ni aku tak balik kampung. So, sape-sape yang sudi nanti teman la aku berblogging pada pagi raya haji nanti ye haha. Make sure ajak orang kampung tumbangkan lembu-kerbau-kambing-biri-biri seawal yang boleh k. Sudah je semayang raya jangan terkam ke tempat lain. G pelok ciom lembu-kambing dulu. Pahtu datang time untuk mengadap laptop or what. Time sedara sedari ramai kt umah tu ajak la lepak kt blog aku ni heee.. Alaa.. nk tunggu orang siap lapah lembu-kambing tu bukannya sekejap. Lama jugak tuuu.. So, usha2 la sini hee...

Okey dulu lah..

Aku tak tido lagi ni sebab esok pagi aku ada exam. Pukul 9. Ni kira selingan je la sambil revise note hee..                            

  

No comments:

Share |