Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Friday, January 28, 2011

Senang Hati


Selepas 4 minggu memenatkan diri dengan urusan akademik, now hadir juga waktu cutinya haha. Gile penat wei sem ni. Penatttt dong..
Tp sementelah sem ni merupakan 1st aku ambik course kt faculty len, dapat aku detect beberapa perbezaan yang ketara antara individu berlainan bidang.
Ada satu claz ni aku masuk dan dapat aku nyatakan di sini aku tak respect dengan sesetengan pandangan lecturer tersebut. Maybe field yang die kuasai adalah terhad. Skopnye tidak luas dan membataskan cara pemikirannya dan seterusnya membentuk cara die mengeluarkan tutur katanya.
Ok.. Cara mengeluarkan kata-kata adalah satu hal, and apa yang dituturkan adalah satu hal yang lain.
Begitu juga dengan kes aku ni. Butir kata-katanya adakalanya sangat dangkal.
Tetapi itulah.. 
Bagaimanapun, apa yang aku harapkan adalah yang terbaik daripada claz ni.


No comments:

Share |