Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Wednesday, April 20, 2011

Gadis Seksi

Tengok tajuk entry giler kawww...

Hahaha..

Sekarang, beberapa hari selepas berlalunya Pilihan Raya Negeri Sarawak, situasi makin membosankan. Bukan apa, kalau sebelum ni selalu jgak duk sembang pasal politik kt Sarawak ni, tp now tak tau nak wt ape. Yang bestnya hanyalah disebabkan mood cuti. Tp selain drpd tu, tiada apa yang best langsung. Wt penat badan je cuti2 neh.

Tp awas!!!

Aku ada exam yang paling memenatkan dalam sejarah pengajian aku ni U ni. Hope tiada pape yang kantoi la semester ni sebab ni last semester aku kt sini. Aku nk cepat2 abiskan study ni. Dah penat study.. Pasal blog ni pula, makin lama makin jarang aku update. Bukan malas tapi cm apa ntah. Kalau dulu ramai jugak rasenye jengok blog ni sebab selalu update. Now maybe sebab jarang sangat update. Ntah la hahahaha


No comments:

Share |