Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Sunday, November 21, 2010

Festival Musim Cuti

Tengah duk belek-belek paper (biasa la aku.. xtvt perlu tiap pagi hahaha perasan)  td terjumpe la festival musim cuti.. ehem.. alaa.. yang potong2 tu la.. ishhh.. ni.. khatan tu. Best ape khatan ni hehehe.
Hiasan semata-mata
Kalu aku dulu bukan men hepy lagi nk khatan. Iyelah kan dah nk besar. Dalam kepala time tu pikir bile dah khatan = besar hahaha. Bile dah dekat nk khatan ni makin lama makin cuak hahaha.

Lepas je setle semua kuar klinik jalan terkangkang-kangkang haha.

9 comments:

zmah said...

Bakpo...masuk gambar ni...ado anok doh ko?Akak kenal doh lah tuan blog,handsome jugok...

Penggoreng said...

dah tulis dah tu kak gambar tu hiasan je hahaha.. aik, kita kenal ke? hehehe

Siti Noor Afiq Idris said...

haha..betul gak ea...waktu cuti sekolah ialah waktu untuk berkhatan..

Jery_Alid Misyahzniirf said...

hehe kelakar dgr citer, tringat sy dulu pernah assisst doc untk adik2 yg nk brkhatan

Penggoreng said...

Jery: hahaha gile power ko dpt sumbangkan kepakaran hahaha.. nasib bek doc tu tak mitak jd pembantu tetap hahaha

Khel Khaliesah said...

OK, SAYE FOLLOW... 2 BLOG YANG U SURUH SINGGAH.. RASE CAM BST, SO SAYE FOLOW, MALAH JUGE SIAP TOLONG LETAK BANNER KAT BLOG... SAYE... GUD LUCK...

rieyana ynn said...

ronda2 blog tetiba tgk owg katan lak...hakhak...;p

Finaz Jaafar said...

menggerunkan!!hohoho

cik syara! said...

hahaha. lawak je. sian budak tu x)

Share |