Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Thursday, January 6, 2011

1st Lecture Final Sem

Bermulanya hari aku hari ni ialah dengan tekad nk attend 1st lecture.
.
.
.
.
Dengan mengantuknya aku turun dari katil.
.
.
.
.
Mandi.
.
.
.
.
Tunggu bus.
.
.
.
.
Sampai kt Teater MultiMedia, aku + budak cina + lecturer.
.
.
.
.
3 orang je dalam class!! Hancur luluh hati aku korbankan tido tetapi class cancel sebab ramai student tak dtg.


3 comments:

No name said...

Argh... hangin aklu mcm tue,.. bru nk pasang semangat...

misSbLurRy said...

sama dgn aku td...hampir2.....

chokeLy said...

studi mane ye? :)

Share |