Followers

Nah Ruang Untuk Tetamu..

Dapatkan Produk NISVIA Pada Harga RM35!!!


Satu-satunya alternatif kepada penghidap diebetis dan mereka yang mementingkan kesihatan.


Untuk Maklumat Lanjut KLIK DI SINI
Sebarang Pertanyaan, Sila Emel Ke:
real_4gamerz@yahoo.com

Wednesday, April 20, 2011

Tolong...

Hello..

Di sini, aku nk mitak sape2 yang terbaca blog ni bagi cadangan or pape saje yang berkaitan. Bunyi cam serius tapi takde la serius mana pun.

Ok.. Langsung ke titik (straight to the point)..

Korang boleh tak bagi pape cadangan untuk aku tambahkan income aku??? Cam, bisnes ke.. Bagitau apa saje yang korang rasekan patot. Aku akan nilaikannya berdasarkan kemampuan dan situasi aku sekarang. Tq.


3 comments:

saya bukan tomato said...

huhu join wat lah bisnes ke .. wuu

tataw .. sory --'

Jeely jelly said...

ouh ! saye pun tgh fikir bnda yg same.. cmne nk dptkan income nie.. huhu

zmah said...

Akak pun tak reti nak tolong apa.tolong tengok boleh lah...

Share |